• Praca wychowawcy klasy – współpraca z rodzicami
  • Praca wychowawcy klasy – jak przeprowadzić angażującą lekcję wychowawczą
  • Wychowanie do wartości
  • Nauczyciel animator- metody rozwijania kreatywności uczniów
  • Projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych
  •  Kształtowanie kompetencji miękkich wśród uczniów
  • Formułowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z wymogami prawa oświatowego
  • Od podstawy programowej do własnego rozkładu materiału – czyli jak budować własne
    programy nauczania w oparciu o podstawę programową kształcenia zawodowego
  • Dziecko w szkole po pandemii czyli jak pomóc dzieciom w odnalezieniu bezpiecznego miejsca
    w szkole
  • Praktyczne wykorzystanie tablic interaktywnych w edukacji
  • Cyfrowe narzędzia dydaktyczne współczesnego nauczyciela
  • Nowoczesne technologie w nauczaniu
  • Tablica, Tablet czy zeszyt, czyli o rozwijaniu kompetencji cyfrowych i nowych technologiach w
    szkole
  • Ocenianie procesu uczenia się uczniów w czasie pracy zdalnej
  • Planowanie i organizacja zdalnego uczenia się uczniów
  • Bezpieczeństwo cyfrowe w szkole w teorii i praktyce
  •  Wykorzystanie sprzętu zakupionego w ramach projektu „Laboratoria przyszłości” w prowadzeniu zajęć dydaktycznych
  • Uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się
  • Umiejętność uczenia się uczniów
  • Wyzwania XXI czyli jak planować i realizować proces edukacyjny aby kształcić u uczniów
    kompetencje kluczowe
  • Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości
    psychofizycznych uczniów
  • Efektywna edukacja włączająca dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Zasady tworzenia WOPFU i IPET-u
  • Wykorzystanie wyników egzaminu do podnoszenia efektywności kształcenia
  • Umiejętność uczenia się uczniów w kontekście rozwijania kompetencji kluczowych
  • Edukacja zdalna 2.0
  • Kontrola zarządcza -narzędzie dyrektora menedżera
  • Zmiana szansą na rozwój szkoły
  • Planowanie i organizacja zdalnego uczenia się uczniów
  • Awans zawodowy / Opiekun stażysty