- Praca wychowawcy klasy – współpraca z rodzicami
- Praca wychowawcy klasy – jak przeprowadzić angażującą lekcję wychowawczą
- Wychowanie do wartości
- Nauczyciel animator- metody rozwijania kreatywności uczniów
- Projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych
- Kształtowanie kompetencji miękkich wśród uczniów
- Formułowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z wymogami prawa oświatowego
- Od podstawy programowej do własnego rozkładu materiału – czyli jak budować własne
programy nauczania w oparciu o podstawę programową kształcenia zawodowego - Dziecko w szkole po pandemii czyli jak pomóc dzieciom w odnalezieniu bezpiecznego miejsca
w szkole - Praktyczne wykorzystanie tablic interaktywnych w edukacji
- Cyfrowe narzędzia dydaktyczne współczesnego nauczyciela
- Nowoczesne technologie w nauczaniu
- Tablica, Tablet czy zeszyt, czyli o rozwijaniu kompetencji cyfrowych i nowych technologiach w
szkole - Ocenianie procesu uczenia się uczniów w czasie pracy zdalnej
- Planowanie i organizacja zdalnego uczenia się uczniów
- Bezpieczeństwo cyfrowe w szkole w teorii i praktyce
- Wykorzystanie sprzętu zakupionego w ramach projektu „Laboratoria przyszłości” w prowadzeniu zajęć dydaktycznych
- Uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się
- Umiejętność uczenia się uczniów
- Wyzwania XXI czyli jak planować i realizować proces edukacyjny aby kształcić u uczniów
kompetencje kluczowe - Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości
psychofizycznych uczniów - Efektywna edukacja włączająca dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Zasady tworzenia WOPFU i IPET-u
- Wykorzystanie wyników egzaminu do podnoszenia efektywności kształcenia
- Umiejętność uczenia się uczniów w kontekście rozwijania kompetencji kluczowych
- Edukacja zdalna 2.0
- Kontrola zarządcza -narzędzie dyrektora menedżera
- Zmiana szansą na rozwój szkoły
- Planowanie i organizacja zdalnego uczenia się uczniów
- Awans zawodowy / Opiekun stażysty
- Opracowanie wymagań edukacyjnych