• Szkolenie Rady Pedagogicznej z zakresu diagnozy funkcjonalnej i procedury konsultacji szkolnych zgodnie ze standardem Modelu Dostępnej Szkoły
  • Przeszkolenie personelu szkoły w zakresie tekstów łatwych do czytania i zrozumienia (Easy and Understand, ETR)
  • Formułowanie wymagań edukacyjnych oraz dostosowanie form i metod pracy z uczniami o szczególnych potrzebach edukacyjnych
  • Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem zasad uniwersalnego projektowania
  • Stosowanie Uniwersalnych Instrumentów Wsparcia w pracy z grupą o zróżnicowanych potrzebach
  • Zastosowanie Uniwersalnych Instrumentów Wsparcia w pracy z uczniami
  • Skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnościami
  • Integracja społeczności szkolnej z dziećmi ukraińskimi
  • Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży
  • Monitorowanie i ocenianie postępów uczniów
  • Nauczyciel wspierający ucznia – jak pobudzać uczniów do edukacyjnej aktywności?
  • Sztuczna Inteligencja w edukacji – możliwości i zagrożenia
  • Jak prowadzić skuteczną edukację włączającą?
  • Skuteczny nadzór pedagogiczny w edukacji włączającej
  • Możliwości sztucznej inteligencji w aplikacjach edukacyjnych
  • Możliwości sztucznej inteligencji w edukacji włączającej
  • Opracowanie wymagań edukacyjnych