- Szkolenie Rady Pedagogicznej z zakresu diagnozy funkcjonalnej i procedury konsultacji szkolnych zgodnie ze standardem Modelu Dostępnej Szkoły
- Przeszkolenie personelu szkoły w zakresie tekstów łatwych do czytania i zrozumienia (Easy and Understand, ETR)
- Formułowanie wymagań edukacyjnych oraz dostosowanie form i metod pracy z uczniami o szczególnych potrzebach edukacyjnych
- Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem zasad uniwersalnego projektowania
- Stosowanie Uniwersalnych Instrumentów Wsparcia w pracy z grupą o zróżnicowanych potrzebach
- Zastosowanie Uniwersalnych Instrumentów Wsparcia w pracy z uczniami
- Skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnościami
- Integracja społeczności szkolnej z dziećmi ukraińskimi
- Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży
- Monitorowanie i ocenianie postępów uczniów
- Nauczyciel wspierający ucznia – jak pobudzać uczniów do edukacyjnej aktywności?
- Sztuczna Inteligencja w edukacji – możliwości i zagrożenia
- Jak prowadzić skuteczną edukację włączającą?
- Skuteczny nadzór pedagogiczny w edukacji włączającej
- Możliwości sztucznej inteligencji w aplikacjach edukacyjnych
- Możliwości sztucznej inteligencji w edukacji włączającej
- Opracowanie wymagań edukacyjnych